عدالت اینه

سلام دوچتان

دلم گرفته از روزی که مامان اومده باز دردسرا شروع شده

هر روز دعوا

اگه به مامان من باشه میگه هیچکس نباید تو زندگیت باشه

فقط خانواده درجه 1

این حرف از نظر من چرته مزخرفه من رو عقب میندازه از دیگران چون

جامعه خرابه

این مسخره است مزخرفه مزخرف

تو باید بری خارج از کشور تا رشد کنی

جامعه اونا سالم تر از ما هست

خب باشه من باید خودم برای خودم تصمیم بگیرم

من باید تصمیم بگیرم کی رو بخوام کی رو نخوام

اما اینم اونا برام تعیین میکنن

و این یعنی محدودیت

کجا میری کجا میای تو این جامعه اگر جنده بشی آزادی

وگرنه مثل من باید خفه بشی تا زمانی که شوهر کنی

اون وقت یکی دیکه بهت حکومت میکنه ما زنا واقعا بدبختیم

نمیدونم از همه چی بدم میاد

از این حرصم میگیره که من نباید کاری کنم تا یه مرد شهوتی نشه و به گناه الوده نشه

واقعا واسه خودمون و دینمون که درش عدالت نیست افسوس می خورم

اگه یه مرد با ده تا زن بخوابه هیچی نیس اما اگه 1 زن این کارا با یه مرد انجام بده حکمش سنگساره

اره عدالت اینه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,ساعت 18:2 نويسنده بهار |